استارتاپ استودیو نونا

Nona-Logo

رویداد

تفکر مدیریت محصول در صنعت لجستیک

تفکر مدیریت محصول در صنعت لجستیک

تفکر مدیریت محصول در صنعت لجستیک 


اولین پنل از مجموعه رویدادهای نونا گپ در تاریخ هشتم آبان ماه 1403 در نونا برگزار شد. موضوع مورد بحث این رویداد تفکر مدیریت محصول محور در صنعت لجستیک بود.


میزبان این رویداد برعهده‌ی شهاب عظیمیان مدیر ارشد محصول نونا و تی‌نکست بود که خانم سمیرا طوفانی الاصل مدیر تجربه هلدینگ انتخاب و سعید ابراهیمی رهبر طراحی محصول از دیجی پی شهاب عظیمیان را در این رویداد همراهی کردند. 

در ابتدای جلسه هم خانم بهناز البهشتی مدیر ارتباطات نونا از رویدادهای پیش روی نونا گپ رونمایی کرد.


روند رویداد تفکر مدیریت محصول در صنعت لجستیک به این صورت پیش رفت که در بخش اول پنل، میزبان به همراه میهمانان مباحث کلی در خصوص مدیریت محصول را مطرح کردند و سپس با مشارکت شرکت کنندگان که از مدیران محصول شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ فاخر بودند به صورت پرسش و پاسخ نشست را ادامه دادند.




در ابتدای بخش اول پنل شهاب عظیمیان با ارائه برنامه‌های آینده‌ی نونا گپ و بحث درباره‌ی Product Management   جلسه را آغاز کرد.


در این نشست سمیرا طوفانی الاصل در خصوص تفاوت محصول و سرویس، صحبت‌های خودش را آغاز کرد تا در نهایت از مبحث اهمیت تعامل بین گروه گفت. سعید ابراهیمی هم روایتی از اهمیت محاسبات در دیجی کالا گفت و با اهمیت جلوگیری از مقاومت در مقابل تغییر در سازمان صحبت‌های خودش را تمام کرد.


این اولین رویدادی بود که در قالب نونا گپ برگزار شد. نونا گپ جدیدترین سرویس مکمل از نوناست. نونا گپ بستر انتقال تجربه فردی برای ساختن تجربه جمعی است.


در مبحث مدیریت محصول در استارت‌آپ های لجستیکی قرار است چهار پنل دیگر هم به شرح زیر در روزهای پیش رو برگزار شود: نقش مدیریت محصول در هلدینگ فاخر و شرکت های زیر مجموعه، محصول، کسب و کار یا تکنیکال مسئله این است، مهندسی لجستیک در محصول های دیجیتال و در دنیای لجستیک چه می‌گذرد؟


برای دریافت خبرهای تکمیلی همراه وب سایت نونا باشید.

© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پویارهرو فاخر پارسیان است